Semester 3 SKIT UTM


.

Alhamdulillah ..
berakhirnya semester 3 utk SKIT 9
baru lepas hantar tugasan utk bina website SKIT UTM..

Sebenarnya banyak pengalaman dan perkara yang berlaku..
mengajar erti persahabatan, kerjasama dalam kumpulan,persefahaman.. dll..
semuanya pengalaman untuk lebih berhati2 di masa hadapan...
walaupun selalu stress pada akhir2 semester 3 ni.. syukur semua masih terkawal..

 www.utm.my/skit.

so lepas ni tunggu je la markah dan gred yang bakal diperolehi kelak..
semuanya ada 4 subjek..
insyaallah semoga semua subjek dapat A+!!
amin...!!!

and then next semester (last semester), tinggal 2 subjek je tinggal..

Ya Allah, ku mohon agar selalu diberikan ketenangan hati, keikhlasan dalam tindakan, semangat yang berpanjangan dan juga kecemerlangan dalam semua perkara yang dilakukan. Mohon dengan sangat agar segala yang dilakukan mendapat keredhaan drp Allah SWT. insyaallah..!


4 Responses to “Semester 3 SKIT UTM”

  1. cpatnye iu
    dh nak abes.
    aku extend sem depan..uwaaa abes lmbt

  2. iu rf says:

    insyaallah ... aku duk risau fikir camne cara nk siapkan projek ni.. siang mlm takleh nk henti pk..risau sgt! tp xtau lg cr nk wat..huuhuu

    program ni mmg 1 1/2 tahun.. mmg packed mase tu.. kepala pun kene perasss betul2...hehehe

    xpe piza.. ko kan preggy..byk cabaran tu.. xpe xtend yg penting habis gak nt..:)

  3. Salam.........how are u?
    tinggal 1 sem lg eh? Chaiyok2! :)

  4. iu rf says:

    Alhamdulillah.. fine..n u long time no c...;P?

    thanks!! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails