Air Terjun Gunung Pulai 2


.


seronok dapat main-main kat air tejun gunung pulai 2..
sebelum ni biasa gak datang cni..tp biasa berkelah kat bahagian bawah je..
tapi kali ni  dapat panjat gunung pulai.. ( leh tahan juga curamnye dengan bawa bb n bawa anak2 n barang2 len).. gigihhhhh tuuu...


 peh.. mencabar jugakla.. actually ade jalan lain yang tak perlu nak panjat tinggi..tapi jalan tu jauh sket la..saje nk try2.. memang berpeluh gak la... haha!

kat sini banyak udang... ikan .. seronok tengok...
dapat juga tangkap udang kecil beberapa ekor.. dalam 10 ekor ++ =)

 
 bb tido sepanjang kat cni... rupenye nk demam..

seronok depa yer..
 puncak gunung pulai 2
 :)
 model of the day..ehhehe
 xleh tahan tu... hihihihi

hurm.. lenkali kalau datang lagi da tak pandang kot bahagian bawah.. nak kena panjat atas jugak sebab atas lagi best!!

 bertolak pulang.. x larat mengangkut beg yg berat...ngeee

3 Responses to “Air Terjun Gunung Pulai 2”

  1. huhu rindu nak mandi sungai & pantai jugak..

  2. iu rf says:

    g holland la kak..
    pantai schvenegen ke ape nama dia..mcm typo..
    atau g bostelsee... dulu sy slalu g situ.. tpt mandi2 ..ada pantai.. kapal layar.. cntik gak..

    try google.. rase x jauh sgt

  3. iu rf says:

    http://iurf.blogspot.com/2009/06/picnic-bostalsee.html
    ce tgk...=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails