Faris @Tahun 1 Sek Ren Islam Hidayah 2013


.


Alhamdulillah.. 
Berkat kesabaran dapat masuk ke SRIH dengan abang Haziq..
syukur di permudahkan semuanya..
31.12.12 hari induksi utk pelajar tahun 1 SRIH, Jb..
 
 untuk kelas pertama ni Faris nampak agak kekok & senyap..
belum kot.. nanti kalau da kenal kawan mesti aktif semacam kat rumah .. =)
ujian kemasukkan sebulan lepas.. ada sesi temubual & ujian bertulis & membaca utk pelajar tahun 1 ke SRIH.. pemilihan agak ketat juga nak masuk ke sini sbb tempat terhad.

 dalam induksi ni pelajar di bawa ke tempat2 cam kantin, surau, bilik guru, perpustakaan & tandas untuk menyesuaikan diri ngan suasana sekolah.. rasanya masa abg haziq ritu xde plak aktivti camni.. ( tp maybe dia buat masa sesi persekolahan ..dlu hanta terus tinggal..hehe)

 macam2 gaya ada..!!
 sesi taklimat ibu bapa turut di adakan pada masa yang sama... seronok tengok kanak2 ni sume... comel & lucu...!! 

Semoga permulaan sekolah hari ini akan memberikan impak yang positif pada hari2 mendatang..
Semoga Faris menjadi anak yang soleh!! juga abang haziq.=)

31.12.12 :: Isnin :: SRIH, JB.
 

2 Responses to “Faris @Tahun 1 Sek Ren Islam Hidayah 2013”

  1. wahh dah darjah 1..mmm macam bes je sekolah ni. nanti wid buat la entri apa yg diajar kat sekolah ni...:D

  2. iu rf says:

    insyaallah.. bila bksempatan =)
    kalau blh mmg nk cite byk benda psl sek ni..ada rezeki nanti.. skit2.. ehehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails