Makan-makan


.


da lama x post gamba makanan ..haha.. =)

 donut amikawww...jangan dipandang hanya pd rupaa... :P, 
tapi kan.. da siap ni baru teringat gula lupe nk bubuh dalam adunan..patut rase cam len jer... halal je laaa...wakakaka


kat atas nu makan2.. masa wekend lepas kat JB.. mama cian tgk anak2 so masak la mcm2 utk diorang.. da lama x mendonut ngan mengepau.. hihi

gamba2 kat bawah ni lak makan2 masa balik kampung kat Klang, Selangor, 
mgu b4 wekend lepas..
memang macam2 adaaa...
alhamdulillah...

 ikan bakar cencaru yang di sponsor..!
lasagna, spagetti..ayam goreng.. popia,
sume wat sendiri...
 ni adik sponsor.. kedai buatkan.. haha

 budak paling comellll...hehee

 bsama anak2 buah tersayang.. sebelah mak, sume 11 orang..
sebelah abang ada dalam 24 orang...weeee... meriah!!
tp makan2 ni wat utk sebelah keluarga bukit kapar je..

 akhirnya dapat rasa durian crepes, mangga creps n stawbery creps..kakak ipar tlg buatkan... yahooo..!
polkadot yang sangat comel dan lembut.. kakak ipar kedua yang watkan..!
sume hebat2 masak..


tapi cian sbb ade seorang budak ni yang demam & batuk2.. tak lalu nak makan...cian dia.. 
iALlah.. haziq.. mungkin rezeki haziq lebih lagi lain kali.. :)
seharian dia demam..dia ni kalau demam mmg 'lain' skit..meracau2.. pandang pun semacam je.. merengek x henti.. agk dasat gak lah.. melepek je tido..satu hari..tapi alhamdulillah esoknya sihat balik!

 
gamba haziq kat klinik dekat kul 1pagi..mlm2 batuk tak henti.. mama da risau.. pusing2 cari klinik berdua je ngan haziq tgh pagi2 buta..alhamdulillah jumpa klinik 24jam.. mata mama mmg da teramat mengantuk masa drive..(sbb seharian kepenatan temankan acik na g jln2 cri brg kt jusco..) mlm2 rewang wat makanan lak utk makan2..mana x penat.. huhu.. 

pastu cari klinik punya susah sbb da kul 1 pagi.. pusing2 sume da tutup..  syukur x tertidur masa driving.. tup2 tgk da smpai trafic light x sedar..huhu.. mmg x tahan sangat.. tapi sebab kesian sangat tgk haziq.. gagahkan diri juga!.. Terima Kasih Allah sb melindungi drp perkara yang tidak diingini.. 

 Alhamdulillah...
syukur ngan nikmat yang Kau berikan..!=D

2 Responses to “Makan-makan”

  1. Miss Anna says:

    Mmmmmm sedapnye nampak donut yg telupa letak gula dlm adunan tu hehe...

  2. iu rf says:

    haru je..
    sib bek rase dia bleh balance ngan topping coklat ngan gula atas nu..kikikiki

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails