Hari sukan hidayah (SRIH)


.


 Sukan faris & haziq,

awal pagi da siapkan kekanak untuk sukan kat stadium mini, hospital permai kempas, tempat ni tempat baru, kawasan pun agak lapang. Oleh sebab sorang je nk kena siapkan kekanak ni.. kalut juga la.. tp da ready awal2.. hb g kursus kat dasaru 3 hari 2 malam. So sepanjang hujung minggu setelkan anak sorang2 kat umah lah..

 
=)

nampak usaha kuat haziq dan faris untuk menang dalam acara, semangat pun kuat je.. cuaca agak panas time ni.. walapun letih gagah juga lah rasa & hampir dapat tunggu sampai akhir acara, seronok juga tengok keletah kekanak ni.. comel sangat.. =)

 
=D
 
alhamdulilah.. dalam jam 12 tghari balik ke rumah.. rehat2.. & kumpulkan tenaga balik.. wpun haziq belum menang lai.. insyaallah nanti2 akan menang.. usaha lagi haziq!!! ( kesian dia da 3x sukan masih belum menang lagi.. xpe.. yg penting semangat!!
 
setia menanti.. 

 
budak yang baik.. hehe
 
kawan baru..
 
 
TAHNIAH faris sbb berjaya jadi johan kumpulan menang dalam acara lari berhalangan.. usaha yang gigih dan kuat mcm abangnya.. sayang abangnya masih belum ada rezeki nak menang.. iAllah masanya akan tiba nanti.. AMIN


 petugas...sibuk dier...

 nun.. faris kat hujung tu..

 lepas acara...

 makin tengahari makin panas. alhamdulillah x ujan..

 ngan kakak yang baik.. pandai jaga adik..!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails