Desaru, port rahsia


.


Biasanya kalau kami ke Desaru kami akan pergi ke tempat ni.. agak sunyi dan ke dalam sikit.. time laut bergelora dekat depan2 hotel mahal tu di sini agak landai dan ombak tak kuat sangat.

sesuai juga kalau nak memancing ikan2 kecil.. boleh lah nak lepas budak-budak ni mandi-mandi tanpa risau sangat. 
Tapi yang sedihnya kali terakhir kami ke tempat ni ada beberapa tompokan minyak mungkin daripada kapal di tengah laut. sedikit tpmpokan minyak hitam pekat yang agak sukar di bersihkan bila terkena pada anggota badan.

lain kali kalau nak mandi kat sini pakaikan baju yg penuh pada anak-anak. so tak kenala minyak tu nanti..

tapi memang seronok kat sini..
  banyak hotel2 baru dah naik kat Desaru ni.. terbaru nampaknya SHERATON pon ada..
dah naik skit bangunan dia.. & harga hartanah kat sini mestilah melambung2 kan...huhuhu

  memancing.. sape tu..?

 lepas mandi-mandi petang.. singgah ke tg Sedili... makan ikan.. =D

 yummyy...
 excited budak ni..
 Alhamdulillah.. :D


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails