1 Januari 2014


.

 
Alhamdulillah, bermula sesi persekolahan anak-anak. Kali ni masih sekolah di Sek Ren Islam Hidayah walaupun yuran telah di naikkan sedikit. RM 20 je naiknya.. Bas sekolah pun naik RM 20 juga daripada asal RM100 kepada RM120 seorang. Walaupun kadang rasa perit dengan yuran-yuran ni tapi demi pembelajaran dan persekitaran yg terbaik untuk anak-anak gagahkan juga semuanya. yang penting dah cuba berikan pendidikan yg terbaik untuk anak-anak.


Ok, Haziq Syafi da masuk tahun 4. Kali ni Masuk kelas 4 Ali bin Abi Thalib, tahun 3 Kelas AN Nawawi, Tahun 2 dan 1 Kelas Muslim. 

Faris masih di kelas 2 Abu Daud.

Nampaknya semua semangat nak ke sekolah dan dapat jumpa dengan kawan-kawan seperti tahun lepas.
Harapan mama dan papa agar Haziq dan faris dapat bersungguh-sungguh belajar dan Haziq terutamanya dapat perbaiki lagi pelajaran dan hafazan dalam Al quran. dia perlukan lebih perhatian dalam perkara ni.

Mama seronok bila lihat masing-masing masuk kelas dan semangat nak mulakan sesi baru. Mama doakan yang terbaik buat anak-anak semua :)

 gaya ala2 YB..hihihi

 p/s : Izzah masuk tadika 6 tahun, tak ke tadika sebab sibuk skit arini.. Insya Allah Izzah start esok.. hehe :)

2 Responses to “1 Januari 2014”

  1. Butik ZnS says:

    Semua ank wid dah sek ye...kejap je masa berlalu kan.
    Sambil2 nk jemput Wid follow blog baju Muslimah zu, klau sudi..:-)
    http://butikzns.blogspot.com/

  2. Neny says:

    Lama iu x update blog, sekali update punya la byk entries, jenuh akak nk khatam...hehehe.

    Rajin2 la update bloh ye, seronok nak baca :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails